Przypominajka o Rozdaniu :)

Witajcie :) niestety jak pisałam na Fp nie mam czasu dla was bo moja siostra wylądowała w szpitalu jakiś czas temu ogłosiłam rozdanie na Facebooku i zapomniałam wspomnieć o nim na blogu także aby nikt nie poczuł się pokrzywdzony bo przecież rozdanie jest głównie dla moich czytelniczek więc ZAPRASZAM :) <3

Tym razem mam dla was :
-Korektor pudrowy z alantoiną Sensique
-Aksamitny róż na policzki Sensique
-Matowy cień KOBO nr 123 True Blue
-Satynowy cień KOBO nr 126 Golden Olive
-Połyskujący cień essence nr 71 miss atlantis
Ps. osoba która wygra otrzyma ode mnie dodatkowo niespodziankę :))






*Rozdanie znajdziecie tutaj ROZDANIE 
Warunki do spełnienia przez was :(Zgłoszenie liczy się jeżeli jest na fp w komentarzu a wszystkie warunki zostały spełnione )

1.Polubić mój fun page https://www.facebook.com/pages/Makijaż-okolicznościowy/533510973404989?ref=hl&ref_type=bookmark (osoby które mają zamiar zostać tu tylko dla rozdania proszę nie brać udziału )
2.Zostać publicznym obserwatorem mojego bloga http://cranberryfantasy.blogspot.com/
3.udostępnić publicznie na swojej tablicy ten post
4.Napisać w komentarzu biorę udział i podać nazwę pod jaką obserwujesz mnie na blogu

Nie wysyłam nagród za granicę niestety , zachęcam wszystkich do brania udziału Rozdanie trwa od 27.08-20.09.14r - zastrzegam sobie prawo do przedłużenia bądź odwołania rozdania gdy liczba osób biorących udział nie dobije do 50-ciu.*
Sponsorem nagród jestem tylko i wyłącznie ja wszystkie kosmetyki są przeze mnie kupione i nowe.


Pozdrawiam was mam nadzieję ,że nie długo wrócę a siostra wyzdrowieje.
M.

4 komentarze:

  1. Cienie z Essence są świetne :) Fajnie, że można taki wygrać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście lubię się dzielic dobrociami :) cienie z KOBO również sa genialne :)

      Usuń
  2. Dzięki za komentarze,dla mnie kosmetyki to czarna magia,umiem używać tych podstawowych,stąd mój zachwyt szminką. :D
    Będę zaglądała częściej,bo ciekawie piszesz,także zostaję stałą czytelniczką i życzę powodzenia w dalszym nurkowaniu w świecie makijażu! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ja również zostałam Twoją stałą czytelniczką ! - podziwiam stylizacje i to jak mądrze piszesz wręcz utożsamiam sie ze słowami pozdrawiam i równiez życze powodzenia ! :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz , wasza obecność daje mi motywacje. Zostawiajcie po sobie ślad :)