Szkła kontaktowe - tradycyjne i kolorowe :)

Witajcie dziś mam dla was kilka słów o moich soczewkach :) będzie zbiór najważniejszych  informacji, oraz jak wyglądał mój zakup i dobór soczewek  zapraszam :)

*Zgłosiłam się ostatnio do optyka na wizytę ponieważ moje okulary nie dość ,że mnie denerwowały to wydawały mi się coraz bardziej uciążliwe w związku z tym przestałam po nie sięgać i to był błąd wiele młodych ludzi porzuca okulary ze względu na poczucie bycia odmiennym czy nieatrakcyjny wygląd , dla mnie świetnym rozwiązaniem w tej sytuacji są szkła kontaktowe po co zgłosiłam się do specjalisty , miałam zrobione aktualne badania wzroku w celu stwierdzenia mojej obecnej wady , dobrano mi soczewki (pierwszy raz zakładał mi je okulista osobiście), po czym obejrzał moje oczy czy soczewki mają odpowiednie parametry (bez tej wiedzy nie powinniśmy kupować soczewek mogą nas uwierać i podrażniać oczy) po całej procedurze musiałam zdjąć i założyć szkła ponownie , był to rodzaj takiej nauki, otrzymałam pierwszą miesięczną parę soczewek wraz  z płynem do ich oczyszczania i przechowywania i tak o to jestem szczęśliwą posiadaczką soczewek :)


*Oczywiście nie byłam takim chojrakiem, od zawsze nie znoszę kropli do oczu siałam totalną panikę jak miałam mieć zakraplane oczy, jak myślałam o tym że będę miała nosić coś w oku chciałam rezygnować z tego pomysłu ale jednak fakt iż z odległości kilku metrów nie rozpoznawałam twarzy przeważył o wizycie u specjalisty i bardzo się cieszę ,że tak wyszło :)

*Założenie soczewki jest szybkie i mało odczuwalne, kilka mrugnięć i wszystko jest idealnie na swoim miejscu  dla mnie gorsze jest ściąganie ale wszystko da się przeżyć :)  (soczewkę ściągamy 1-2h przed pójściem spać)

*W ciągu dnia nie wyobrażam sobie nie zakraplać oczu, po pewnym czasie soczewka może uwierać spowodowane jest to jej wysychaniem lub  zbyt rzadkim mruganiem itp. z pomocą przychodzą mi krople nawilżające tzw "sztuczne łzy"  już się do tego przyzwyczaiłam robię to sama szybko i sprawnie kropelka kilka mrugnięć i wszytko gra :) 

*Soczewki a makijaż :

-Soczewki zakładamy przed wykonaniem makijażu
-Soczewki zdejmujemy przed wykonaniem demakijażu
-Nie używamy tłustych kosmetyków do oczu
-Nie używamy tuszy wydłużających ,które zawierają coś w rodzaju "opiłków" i moga uszkodzić soczewkę
-Nie malujemy lini pod rzęsami górnej powieki
-Przy aplikacji np lakieru do wlosów utrwalaczy zamykamy oczy

*Moje hydrożelowe soczewki dobrane przez optyka



*Płyn do soczewek od optyka


 *A to moje zamówienie od Geooptica
 *Pojemnik i soczewki kolorowe z mocami



*Płyn do soczewek wraz z pojemnikiem dołączonym do niego



*Moje krople do oczu z apteki



 *A tak prezentują się kolorowe soczewki :)




*Ja jestem bardzo zadowolona ze szkieł kontaktowych dla mnie są komfortowe nie zapominam o nich i noszę je z zadowoleniem :) są tu wśród was amatorzy soczewek kolorowych lub zwyklych pochwalcie się  jak u was się sprawdzają :)

Pozdrawiam M.

12 komentarzy:

  1. Masz naturalnie bardzo ciemne oczy?
    Bo ja np mam ciemnobrązowe, niemal czarne i mi optyk powiedział,że nie nadają się dla mnie kolorowe soczewki :( Mam za ciemne oczy i nie byłoby widać tego efektu koloru :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mam ciemne brązowe oczy :) mi optyk powiedział tak samo ale właśnie na tej stronie od tego optyka z Olsztyna mają takie soczewki ,że widać na mich tęczówkach kolor i to bardzo :) także niemożliwe stało się możliwym już zamówiłam kolejne soczewki kolorowe od nich :)

      Usuń
  2. Mi się marzą kolorowe soczewki bardzo :D

    OdpowiedzUsuń
  3. W soczewkach właśnie mnie przeraża wkładanie i wyjmowanie nich. Sama muszę nosić okulary ale robię to tylko z doskoku :D Miałam kiedyś niewielka wadę a teraz to pewnie mi się dużo bardziej pogłębiła :( Nie wyobrażam sobie chociażby latem noszenia okularów gdzie non stop noszę słoneczne xD
    Ciekawe czy do piwnych oczu mogą pasować kolorowe szkła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma co się bać nie taki diabeł straszny ja się przekonałam i Tobie polecam ;) a na piwnych jak najbardziej efekt będzie świetny :)

      Usuń
    2. Dzięki :* Jaki kolorek polecasz do piwnych? :D Może masz rację :) Czas chyba do optyka :)

      Usuń
    3. Szkoda wzroku ;) lepiej o to zadbać :) hmm może zielonkawy <3 bądz taki bursztynowy złoty na tej stronie jest wiele wariantów :)

      Usuń
  4. super pasują ci te kolorowe szkła, z tym pierwszym makijażem oczu po prostu hipnotyzujesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałam właśnie spróbować zmienić kolor oczu na parę dni poprzez soczewki i zobaczyć jakbym wyglądała i tak dalej, ale przeraża mnie myśl w jaki sposób wkłada się soczewkę :<
    Oczy masz niesamowite! Są śliczne i mają w sobie to coś!
    + bardzo ładny makijaż :)
    Pozdrawiam,
    http://gruszka-aguszka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma co się obawiać to nic strasznego :) warto spróbować naprawdę ;)
      Dziękuję ale soczewki są niesamowite moje oczy są całkiem zwyczajne :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz , wasza obecność daje mi motywacje. Zostawiajcie po sobie ślad :)