Spotkanie blogerów Gdańsk i Targi kosmetyczne :)

Witajcie mam dzisiaj dla was relacje ze spotkania blogerów ( wszyscy to świecomaniacy Yankee candle <3)

które odbyło się  w pierwszy weekend października a dokładniej w sobotę ;)  spotkaliśmy się w kawiarni Table Top Cafe gdzie skosztowałam najróżniejszych pyszności wszystko zdrowe własnoręcznie robione przez właścicieli :)



 Najlepsze ciasto jakie jadłam :)

I pyszny obiad sałatka i tarta mięsno warzywna ;)

W trakcie spotkania była masa plotek ;) wąchanie świec, przegląd lakierów hybrydowych semilac, wykonałam tez pokazowy makijaż na wybranej chętnej osóbce akurat była to Dominika :)




Przepięknie pachnące yankee :))

Semilaczki :)

Po kawce, obiadku i plotach nasza wspaniała organizatorka Kaja z moją skromną pomocą rozdała upominki od sponsorów ;) a o to ich lista:

- The Secret Soap Store secret-soap.com
- Świece Zapachowe Warszawa Bemowo www.swiecezapachowe.com.pl
- Akatja akatja.pl
- Diamond Cosmetics-Semilac http://semilac.pl/pl/

 - Kobo www.drogerienatura.pl/
- HairSpa hairspa.com.pl




Celem naszego spotkania była również zbiórka karmy dla schroniska w Gdyni Ciapkowo zebraliśmy 50 kg karmy w tym 40 kg karmy specjalistycznej dla chorych zwierzaczków. :) 

W spotkaniu wzięły udział wspaniałe dziewczyny :) oby więcej takich spotkań :) ! Tyle wspaniałych osób poznałam w rzeczywistości już nie tylko przez monitor :)
A oto lista blogów uczestników ;)

3 komentarze:

  1. Jedzenie wygląda przepysznie! Sama bym schrupała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać że dobra zabawa była :)
    Nominowałam Cię do LBA:) http://kruszynkaaa91.blogspot.com/2016/07/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz , wasza obecność daje mi motywacje. Zostawiajcie po sobie ślad :)