Lakiery Essence :) - Moja mała kolekcja

Witam dziś mam zamiar przedstawić wam pokrótce moją wciąż powiększającą się kolekcje lakierów Essence :)  Jak pewnie już czytaliście powtórzę się po raz kolejny są to moje ulubione lakiery jeśli chodzi o trwałość, pokrycie płytki paznokcia, ogólny efekt oraz wspaniały szeroki pędzelek umożliwiający dwoma pociągnięciami pokrycie całej płytki paznokcia :) Zapraszam do mojej kolekcji :D

1.Lakiery Essence Colour & Go

*Zacznijmy od fioletów i ich braci




*Od lewej

-154 pink&proud   Cena: 6.99 pokrywa przy jednej grubszej warstwie :) zmywa się go ekspresowo

-174 purple sugar Cena: 6.99 Pokrywa przy jednej warstwie :) zmywa się go ekspresowo

-148 prom-berry (tak to ten czarny ze zdjęcia u góry) w rzeczywistości to bardzo ciemny fiolet :D
Cena: 6.99 Pokrywa przy jednej warstwie , zmywa się go ekspresowo choć czasem wżera się w skórki

*Teraz coś różowego


*Od lewej

-182 hello rosy (LAKIER PIASKOWY) Cena: 6.99 Pokrywa przy jednej grubszej warstwie ,zmywa się go ciężko

-104 sweet as candy Cena: 6.99 Daje tylko mleczny efekt na paznokciach pół bądź lekko przeźroczysty zmywa się go ekspresowo

-175 be berry now! Cena: 6.99 pokrywa przy jednej warstwie ,zmywa się go dobrze czasem wżera się w skórki

*Mix kolorów :D


*Od lewej

-114 fame fatal Cena: 6.99 pokrywa przy jednej warstwie, zmywa się go dobrze lecz również wżera się w skórki

-169 a hint of love Cena: 6.99 Pokrywa przy jednej warstwie grubszej, zmywa się go łatwo

-176 headphones on! Cena:6.99 Pokrywa przy dwóch warstwach , zmywa się go ciężko

-171 galactic glam Cena: 6.99 pokrywa przy jednej grubszej warstwie , zmywa się go dobrze

2.Samotny piaseczek z limitowanej edycji "BEACH CRUISERS"

-02 Girls just wanna have sun! Cena: 8.99 Pokrywa przy dwóch warstwach,  zmywa się go trudno


3.Lakiery Essence "Effect"


*Od lewej

-12 bejeweled Cena: 8.99 zmywa się go średnio , daje perłową mieniąca się poświatę z brokatem mieniącym się jak diamenciki *.*

-13 laser show Cena: 8.99 zmywa się go średnio, błyszczący lakier z białymi i czarnymi płatkami brokatu



*Od lewej

-06 party in a bottle (mój ulubieniec) Przy dwóch warstwach pokrywa płytkę paznokcia bez prześwitów dając efekt rybich łusek odbija pięknie światło jest magiczny <3 , zmywa się ciężko bardzo

-101 jewels in the pool Cena: 8.99 zmywa się ciężko

*Lakiery Essence Nail art topper  "special effect!"


*Od lewej

-02 circus confetti Cena: ok 9zł zmywa się go średnio , ten uwielbiam najbardziej nada zwykłemu kolorowi powera :D

-17 only purple matters Cena: ok 9zł zmywa się go średnio

-10 glorious aquarius  Cena: ok 9zł zmywa się średnio



*Uff, mimo tego ,iż nie dużo jest tych lakierów to by się chciało wiele mówić na ich temat każdy z nich jest inny wyjątkowy każdy daje inny efekt , gdybym chciała przekazać wszystkie moje doznania odnośnie tych lakierów musiałabym zrobić całodniowy wykład dla was :D

mam nadzieje ,że w miarę obrazowo przedstawiałam wam kolory i fakturę lakieru byście mogły przyjrzeć się im dokładnie :)

Buziaki :*

3 komentarze:

  1. super, lubie lakiery z essence, świetna recenzja

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo, staram się aby wszystko było w miarę przejrzyste :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Byłam pewna że ten nr 148 prom-berry to ten czarny który mi się marzy a tu fiolet :D Nr 176 headphones on! <3 Podoba mi się jeszcze Essence "Effect" nr 13 laser show :) Ach te czarne drobinki :D Zdecydowanie masz większą kolekcje niż ja :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz , wasza obecność daje mi motywacje. Zostawiajcie po sobie ślad :)