Tanie i dobre ;) *Recenzja*

Przychodzę do was z kilkoma rzeczami byłam wczoraj na zakupach i nie ominęłam drogerii :) chociaż nie planowałam Tych zakupów ... Słyszałam ,że na początku kwietnia mają być  pomadki w kredce od lovely i wpadłam na nie w rossmanie :)

*O to gama kolorystyczna :) i ich reklama ;)



*Ja wybrałam tą najbardziej z prawej strony chociaż uwielbiam pastelowe odcienie różu tym razem postawiłam na coś innego :)\


*Producent obiecuje wysoką trwałość produktu i oczywiście pomadka ma być matowa ;) 
W opakowaniu są 2g produktu ,  pomadka jak najbardziej jest matowa a co do trwałości przy normalnym użytkowaniu (jedzeniu,piciu) u mnie utrzymuje się do 4 godzin , (czyli nie 12 jak obiecuje producent ale nie spodziewałabym się nawet takiej trwałości po produkcie w cenie 7,49zł)
jej plusem jest to ,że nie zbiera się w kącikach i ściera się równomiernie z ust. Na pewno nie polecam jej dla osób borykających się z problemem suchych ust ponieważ nie wygląda efektownie a po pokryciu ust balsamem i pomalowaniu ich pomadką nie ma Tego matowego efektu. No i oczywiście bardzo wygodnie się nią operuje! :)
Podsumowując cena jest niska a produkt godny uwagi :) gama kolorystyczna jest dosyć ciekawa , zapewne jeszcze jedną lub dwie zakupię :)

*A to efekt na ustach w rzeczywistości jest odrobinę ciemniejsza i bardziej matowa :)  


*Teraz pokaże wam resztę :)



*Od dawna używam lakierów essence ale jeszcze z piaskami się nie spotkałam u nich :) właśnie wczoraj jeden zdobyłam śliczny wygląda jak koktajl truskawkowy z drobinkami brokatu zakochałam się od razu :) Te lakiery kocham bezgranicznie mają świetny szeroki pędzelek są trwałe i szybko wysychają w większości odcieni wystarczy jedna warstwa aby pokryć płytkę paznokcia :)




*Na szybko pomalowane trzy pazurki ,żeby wam pokazać kolorek :) jest to numer 79

*Co do osuszacza lakieru z Sensique na pewno pięknie pachnie kokosem ;) kosztuje 8zł z groszami spryskujemy nim płytkę paznokcia z odległości 8-10cm na świeżo pomalowane paznokcie i czkamy aż płyn wyschnie z powierzchni lakieru trwa to 3-4minuty i już można malować kolejna warstwę osuszacz ,przyspiesza wysychanie lakieru na pewno nie jest tak ,ze spryskamy i nagle lakier staje się utwardzony całkowicie jak dla mnie jest to gadżet, czasem pomocny kiedy będzie mnie gonił czas przed jakimś wyjściem cena nie jest wysoka :) a pojemność płynu to 120ml Ps.nic nie dzieje się z lakierem nie ma żadnej reakcji wygląd lakieru się nie zmienia po spryskaniu :)


*Ostatnią ,rzeczą jest zmywacz w gąbce w takim poręcznym słoiczku :) bez acetonowy z prowitaminą B i również o zapachu kokosa, wystarczy wbić paznokieć w gąbkę (zaznaczę,że jest bardzo nasączona) i poocierać płytką o gąbkę ja robię to tak że kręcę słoiczkiem :) jeśli lakier jest gładki chwila dosłownie starcza i jest już czysty paznokieć jeśli chodzi o piaski troszkę dłużej to trwa ale również bez większych problemów , zastanawia mnie tylko na jak długo starczy mniemam ,że póki nie wyschnie ale też ilość kolorów zmywanych w słoiczku na pewno ma znaczenie koszt zmywacza to 3zł z groszami :) pojemność 50ml 


Mam nadzieje ,że was nie zanudziłam postanowiłam robić recenzje bo na prawdę bardzo często coś kupuję i sądzę ,że moja jak najbardziej szczera opinia może się wam przydać :)

xox

2 komentarze:

  1. Też skusiłam się na ten sam kolor pomadki w kredce od Wibo i wzięłam od razu jeszcze tą drugą. Nie wiem jakoś spodziewałam się że będzie je jakoś mega mega widać na usta a tak nie jest. Ale obecnie podoba mi się jak wyglądają po nałożenie chociaż do tej drugiej z lewej tak jeszcze się przekonać do końca nie mogę :p są fajne jak dla osoby raczkującej jeśli chodzi o kwestie pomadek:)

    OdpowiedzUsuń
  2. No właśnie też się zastanawiam na ile taki zmywacz starcza ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz , wasza obecność daje mi motywacje. Zostawiajcie po sobie ślad :)